- 
                    BUCHTOVÁ, B. (2010). Rétorika ? Vážnost mluveného slova.. Praha: Grada. 
                
 
            
                
                - 
                    DEVITO, J. A. (2008). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada Publishing. 
                
 
            
                
                - 
                    GAVORA, P. (2005). Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido. 
                
 
            
                
                - 
                    Harmelen, M. (2008). Interactive Learning Environments [online]. 2008, vol. 16, issue 1, s. 35-46. 
                
 
            
                
                - 
                    JŮVOVÁ, A. Komunikativní dovednosti. Olomouc: Agentura Gevak, s. r. o.. 
                
 
            
                
                - 
                    Klenková, J. (2000). Kapitoly z logopedie I.. Brno: Paido. 
                
 
            
                
                - 
                    Kopřiva, P. a Nováčková, J. (2010). Respektovat a být respektován. Kroměříž. 
                
 
            
                
                - 
                    MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole.. Brno. 
                
 
            
                
                - 
                    PEASE, A. & PEASE, B. (2011). Řeč těla.. Praha: Portál. 
                
 
            
                
                - 
                    SILVA, E. Measuring Skills for 21st Century Learning. [online].. 
                
 
            
                
                - 
                    ŠEĎOVÁ, Klára et al. (2012). Komunikace ve školní třídě.. Praha: Portál. 
                
 
            
                
                - 
                    VALENTA, J. (2004). Manuál k tréninku řeči lidského těla : (didaktika neverbální komunikace). Kladno: AISIS. 
                
 
            
                
                - 
                    VYBÍRAL, Z. (2009). Psychologie komunikace. Praha : Portál. 
                
 
            
                
                - 
                    WATZLAWICK, P. et al. (1999). Pragmatika lidské komunikace: interakční vzorce, patologie a paradoxy.. Hradec Králové: Konfrontace. 
                
 
            
                
                - 
                    WIEGEROVÁ, A. a kol. (2012). Self-efficacy (vnímaná zdatnosť) v edukačných súvislostiach.. Bratislava: SPN ? Mladé letá. 
                
 
            
         
         
         
     |