Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Podlahová Libuše, doc. PhDr. Dr.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Chmelařová Tereza, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Edukační problémy se vztahují k učebnímu chování žáků. Učební chování zahrnuje dvě roviny, rovinu vzdělávací a rovinu výchovnou. Učební problémy se mohou vztahovat k neplnění požadavků školního řádu a zahrnují chování, které narušuje pracovní atmosféru ve třídě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Studenti se seznámí se základními problémy chování žáků, se kterými se mohou v průběhu vedení edukačního procesu setkat.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Studenti připraví příklad jednoho edukačního problému, se kterým se v průběhu praxe setkali, provedou jeho rozbor a strategii řešení.
|
Doporučená literatura
|
-
BENDL, S. (2003). Prevence a řešení šikany ve škole. Praha: ISV.
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.
|