Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Chudý Štefan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teoretické znalosti zadaných okruhů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Význam pedagogické diagnostiky. Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele. Pedagogické pozorování a jeho druhy, faktory ovlivňující objektivitu pozorování, systémy standardizovaného pozorování. Rozhovor. Ústní zkouška. Didaktické testy. Metody vyhodnocování a interpretace diagnostických šetření.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
Teoretické znalosti zadaných okruhů. Udělení zápočtu je podmíněno splněním požadavků vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha.
-
Musil,J. V.; Směšná, M. . (2006). L-J Sociometrická technika. Olomouc.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
|