Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Kantorová Jana, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kognitivní psychologie a pedagogický konstruktivismus jako teoretické zázemí a východisko aktivizačních postupů ve výuce. Etapy výuky: evokace, uvědomění si významu, reflexe a jejich význam. Příklady a implementace vybraných aktivizačních metod. Didaktická analýza použitých metod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Kognitivní psychologie a pedagogický konstruktivismus jako teoretické zázemí a východisko aktivizačních postupů ve výuce. Etapy výuky: evokace, uvědomění si významu, reflexe a jejich význam. Příklady a implementace vybraných aktivizačních metod. Didaktická analýza použitých metod.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Aktivní účast a zapojování se do průběhu výuky. Plnění průběžných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
FISCHER, R. (1997). Učíme děti myslet a učit se.. Praha: Portál.
|