Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Pitnerová Dagmar, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
vymezení pojmu supervize, supervizor, supervidovaný, vyhoření, překážky v získávání supervize, vlastní aktivita při supervizi, proces supervize, formy, modely a styly supervize. Etika supervize, Osobnsot, role a vlastnosti dobrého supervizora. Sueprvize ve specifickcýh případech, výcvik supervizorů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti budou umět vysvětlit a objasnit mechanismy supervize v rámci řízení pracovníků v oblasti pomáhajících profesí (formy, modely a styly), posoudit a popsat osobnost dobrého supervizora, možnosti vzdělávání supervizorů, aplikovat mechanismy supervize v rámci řízení pracovníků v oblasti pomáhajících profesí.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
ústní zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
Bärtlová. (2007). Supervize v soicální práci.
-
Havrdová. (2008). Praktická supervize.
-
Hawkins. (2004). Supervize v pomáhajících profesích.
|