Předmět: Pedagogická diagnostika

» Seznam fakult » PDF » KPG
Název předmětu Pedagogická diagnostika
Kód předmětu KPG/NKPED
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Chudý Štefan, doc. Mgr. Ph.D.
  • Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
  • Andrysová Pavla, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Předmět zahrnuje teorii pedagogické diagnostiky, zaměřenou na: podmínky vzniku v šedesátých letech 20.stol., druhy a formy pedagogické diagnostiky, na metody, klasifikaci hodnocení.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Pozorování, Demonstrace
Výstupy z učení
Cílem je vysvětlit teorii pedagogické diagnostiky, zaměřenou na: podmínky vzniku v šedesátých letech 20.stol., druhy a formy pedagogické diagnostiky, metody, klasifikaci hodnocení.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Studenti vypracují analýzu vlastní osobnosti prostřednictvím SWOT analýzy, vypracují argumentaci na zadané téma, zpracují studii vybraného pracovního prostředí a chování jednotlivce v něm. Udělení zápočtu je podmíněno splněním požadavků vyučujícího.
Doporučená literatura
  • MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2008). Sociografie. Olomouc.
  • MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr