Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Antlová Dana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Předmět zahrnuje teorii pedagogické diagnostiky, zaměřenou na: podmínky vzniku v šedesátých letech 20.stol., druhy a formy pedagogické diagnostiky, na metody, klasifikaci hodnocení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Pozorování, Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Cílem je vysvětlit teorii pedagogické diagnostiky, zaměřenou na: podmínky vzniku v šedesátých letech 20.stol., druhy a formy pedagogické diagnostiky, metody, klasifikaci hodnocení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Studenti vypracují analýzu vlastní osobnosti prostřednictvím SWOT analýzy, vypracují argumentaci na zadané téma, zpracují studii vybraného pracovního prostředí a chování jednotlivce v něm. Udělení zápočtu je podmíněno splněním požadavků vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2008). Sociografie. Olomouc.
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.
|