Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Kantorová Jana, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Metody, které vycházejí z poznatků a zkušeností kognitivní psychologie a konstruktivistické pedagogiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Prezentace a implementace metod, které rozvíjejí u žáků samostatnost, tvořivost, kooperaci, sebedůvěru, zodpovědnost a kritické myšlení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast a zapojování se do průběhu výuky. Plnění průběžných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
FISCHER, R. (1997). Učíme děti myslet a učit se.. Praha: Portál.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. (2000). Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex.
-
SILBERMAN. M. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování.. Praha: Portál.
|