-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4..
-
BENDL, S. . Školní kázeň v teorii a praxi. Praha: Trioton,2011. ISBN 978-80-7387-432-2..
-
DITRICH, P. Pedagogicko ? psychologická diagnostika. Jinočany: H a H, 1993. ISBN 80-85467-06-2..
-
HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-755-8..
-
KOLEKTIV AUTORŮ. Výchovné poradenství. Praha: Wolters Kluwer, 2009. ISBN 978-80-7357-498-5.
-
MAREŠ, J. Styly učení. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7.
-
MERTIN, V. KREJČÍŘOVÁ, L. Metody a postupy poznávání žáků. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2012. ISBN 978-807357-679-0..
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2..
-
MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe. Olomouc: PdF UP, 2003. ISBN 80-244-0749-3..
-
MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe. Olomouc: PdF UP, 2003. ISBN 80-244-0749-3..
-
ONDRÁČEK, P. Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001..
-
ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-514-1..
-
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4..
-
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. 3. vyd. Praha: Portál, 2011. ISBN 97880-262-0044-.
|