Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Nábělková Jitka, Mgr. Ph.D.
-
Koribská Iva, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Studenti mají možnost v úvodním semináři zjistit svou úroveň kritického myšlení prostřednictvím Cornellova testu kritického myšlení. Prostřednictvím jednotlivých seminářů si osvojí jednu z nejzásadnější dovedností pro přežití ve 21. století. Po absolvování předmětu studenti dokáží: definovat a charakterizovat kritické myšlení, osvojí si metody a techniky jeho rozvoje. Jednotlivé hodiny semináře se zaměřují na použití kritického myšlení ve školním prostředí: třífázový model učení, popis metod, které provokují kritické myšlení žáka. Mýty v chápání kritického myšlení. Repertoár metod, technik posilující vlastní kritické myšlení učitele.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Alec, Fishe. Critical Thinking: An Introduction (Cambridge International Examinations) Paperback - October 31, (2011).
-
Butterworth, J. Thwaites, G., John Butterworth. Thinking Skills: Critical Thinking and Problem Solving. (2013).
-
Edward M. Glaser. Defining Critical Thinking. The International Center for the Assessment of Higher Order Thinking (ICAT, US)/Critical Thinking Community. Retrieved. (2017).
|