Předmět: Marketingová komunikace školy

» Seznam fakult » PDF » KPG
Název předmětu Marketingová komunikace školy
Kód předmětu KPG/K2MKŠ
Organizační forma výuky Konzultace + On-line aktivity
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
  • Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
  • Opletalová Alena, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Podstata komunikace, osmiprvkový model komunikace, marketingová komunikace školy jako součást marketingového mixu, prvky (formy) komumikačního mixu, výběr vhodných komunikačních nástrojů, cíle marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: objasnit podstatu komunikace na osmiprvkovém modelu komunikace,vysvětlit podstatu marketingové komunikace školy jako jednoho z prvků marketingového mixu,vyjmenovat prvky (formy) komumikačního mixu, objasnit jejich možnosti a vysvětit postup doporučovaný při výběru vhodných komunikačních nástrojů,třídit a rozeznávat cíle marketingové komunikace,posoudit marketingovou komunikaci konkrétní školy a formulovat vhodná doporučení pro její zkvalitnění.
Po absolvování předmětu dokáží studenti s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit model marketingové komunikace školy a navrhnout možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
Předpoklady
Nespecifikováno.

Hodnoticí metody a kritéria
Známkou, Rozbor portfolia studenta

Studenti popíší a zanalyzují model marketingové komunikace konkrétní školy, poté navrhnou možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
Doporučená literatura
  • PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole.. Olomouc.
  • PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
  • SVĚTLÍK, J. (2006). Marketingové řízení školy.. Praha.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr