Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
-
Opletalová Alena, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Podstata komunikace, osmiprvkový model komunikace, marketingová komunikace školy jako součást marketingového mixu, prvky (formy) komumikačního mixu, výběr vhodných komunikačních nástrojů, cíle marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: objasnit podstatu komunikace na osmiprvkovém modelu komunikace,vysvětlit podstatu marketingové komunikace školy jako jednoho z prvků marketingového mixu,vyjmenovat prvky (formy) komumikačního mixu, objasnit jejich možnosti a vysvětit postup doporučovaný při výběru vhodných komunikačních nástrojů,třídit a rozeznávat cíle marketingové komunikace,posoudit marketingovou komunikaci konkrétní školy a formulovat vhodná doporučení pro její zkvalitnění.
Po absolvování předmětu dokáží studenti s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit model marketingové komunikace školy a navrhnout možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Rozbor portfolia studenta
Studenti popíší a zanalyzují model marketingové komunikace konkrétní školy, poté navrhnou možná zlepšení účinnosti tohoto modelu.
|
Doporučená literatura
|
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole.. Olomouc.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
-
SVĚTLÍK, J. (2006). Marketingové řízení školy.. Praha.
|