Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Podlahová Libuše, doc. PhDr. Dr.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Chmelařová Tereza, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Teorie a praxe vybraných edukačních problémů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Základní klasifikace cílů. Diagnostické metody a techniky. Edukační potřeby nadaných - strategie a modely. Edukační potřeby žáků s poruchami, které komplikují edukaci - strategie as modely. Postupy a kroky profesní reflexe a sebereflexe.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Kazuistika vybraného problému.
|
Doporučená literatura
|
-
HRABAL, V. (2002). Diagnostika.. Praha.
-
KYRIACOU, Ch. (2005). Řešení výchovných problémů ve škole. Praha.
-
MÖNKS, F. J. (2002). Naše dítě je velmi nadané.. Praha.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
-
PETTY, G. (1996). Moderní vyučování.. Praha: Portál.
-
ZELINKOVÁ, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální program.. Praha.
|