Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Szotkowski René, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti se seznámí s technickými výukovými prostředky, které přispívají ke zkvalitnění výukové komunikace, řízení, kontroly a regulace vyučovacího procesu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni pracovat s multimédii a grafickými vektorovými i rastrovými programy, zpracovat digitální fotografii.
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni pracovat s moderními vzdělávacími technologiemi jako je například interaktivní tabule, tablet, vizualizér, informační a komunikační technologie atd. Tyto technologie by následně měli umět využít ve výuce.
|
Předpoklady
|
Základní znalosti vzdělávacích technologií.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Studenti individuálně zpracovávají projekt zaměřený na: tvorbu propagačního materiálu školy nebo tvorbu didaktického materiálu s využitím multimédií.
|
Doporučená literatura
|
-
Černochová, M., Komrska, T., Novák, J. (1998). Využití počítače při vyučování. Praha : Portál.
-
Klement, M. (2001). Hardware a software. Olomouc: Vydavatelství UP.
-
Knotek, P. aj. (2000). Velká kniha skenování, úprava obrázků a tisk. Brno : UNIS, 287 s.
-
Mansfeld, G., Ehrkamp, J., Dralle, S. (2000). Rozšiřování a opravy PC. Praha : Grada.
-
Nápověda k programu a manuál. CORELDRAW.
-
Nápověda k programu a manuál. ZONER CALLIST0 4.0.
-
Novák, J. (1998). Digitální fotografie a video. Praha : Grada.
-
RUZICKA, E. (2007). Technologie vzdělávání.. Olomouc.
-
Slavík, J., Novák, J. (1997). Počítač jako pomocník učitele. Praha : Portál.
|