Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Pitnerová Dagmar, Mgr. Ph.D.
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
-
Vyhnálková Pavla, Mgr. Ph.D.
-
Chudý Štefan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti realizují praxi v oblastech svého profesního zaměření. V rámci praxe realizují výzkumnou a badatelskou činnost k získání podkladů pro bakalářskou práci. Seznámí se s řídící činností na nižších článcích a budou mít příležitost aplikovat v podmínkách praxe teoretické poznatky získané v průběhu studia.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: zvolit adekvátní téma (problém) závěrečné práce, navrhnout vhodnou metodologii zpracování a vytvořit závěrečnou práci tak, aby splňovala nároky na odborné, obsahové i formální zpracování.
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: zvolit adekvátní téma (problém) závěrečné práce, navrhnout vhodnou metodologii zpracování a vytvořit závěrečnou práci tak, aby splňovala nároky na odborné, obsahové i formální zpracování.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Analýza výkonů studenta
Plnění individuálních teoretických i praktických úkolů, samostatná tvůrčí činnost.
|
Doporučená literatura
|
-
(1999). Budoucí učitelé na souvislé praxi.. Brno.
-
Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
Chráska, M. (2003). Úvod do výzkumu v pedagogice: Základy kvantitativně orientovaného výzkumu.. Olomouc: Nakladateství Univerzity Palackého.
-
Nezvalová, D. (2000). Reflexe v pregraduální přípravě učitelů. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
|