- 
                    BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4.. 
                
 
            
                
                - 
                    HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. (2010). Jaký jsem učitel. Praha: Portál. 
                
 
            
                
                - 
                    KOLEKTIV AUTORŮ. Výchovné poradenství. Praha: Wolters Kluwer, 2009. ISBN 978-80-7357-498-5.. 
                
 
            
                
                - 
                    MAREŠ, J. Styly učení. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7.. 
                
 
            
                
                - 
                    MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2.. 
                
 
            
                
                - 
                    MUSILOVÁ, M. . Pedagogická diagnostika . Olomouc: PVP, 2012. ISBN 978 80 904822 4 1.. 
                
 
            
                
                - 
                    MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe . Olomouc: PdF UP, 2003. ISBN 80 244 0749 3.. 
                
 
            
                
                - 
                    ONDRÁČEK, P. Vy rušování, neposlušnost a odmítání spolupráce . Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001.. 
                
 
            
                
                - 
                    ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.. 
                
 
            
                
                - 
                    ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-514-1.. 
                
 
            
         
         
         
     |