Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
-
Nábělková Jitka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kurikulum. Postup při tvorbě vzdělávacího programu (základní schéma). Analýza vzdělávacích potřeb. Monitorování a hodnocení jako součást projektu vzdělávacího programu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Kurikulum. Postup při tvorbě vzdělávacího programu (základní schéma). Analýza vzdělávacích potřeb. Monitorování a hodnocení jako součást projektu vzdělávacího programu.
Po absolvování předmětu bude student schopen objasnit postup pro tvorbu vzdělávacího programu (základní schéma) a vytvořit projekt krátkodobé vzdělávací akce pro dospělé účastníky.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na výuce, předložení a veřejné obhájení vzdělávacího projektu.
|
Doporučená literatura
|
-
Kalhous, Z., Obst, O. (2002). Školní didaktika. Praha, Portál.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
|