Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Marketingový mix. Marketingová komunikace školy. Komunikační mix a jeho oblasti. Komunikační nástroje marketingového mixu. Zásady komunikace služeb.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Marketingový mix. Marketingová komunikace školy. Komunikační mix a jeho oblasti. Komunikační nástroje marketingového mixu. Zásady komunikace služeb.
Po absolvování disciplíny budou studenti schopni popsat a s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní školy či školského zařízení.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
Aktivní účast na výuce. Předložení a veřejná prezentace samostatné práce.
|
Doporučená literatura
|
-
HANNAGAN, T. J. (1996). Marketing pro neziskový sektor.. Praha.
-
Janečková, L., Vaštíková, M. (2000). Marketing služeb. Grada Publishing.
-
PAYNE, A. (1996). Marketing služeb.. Praha.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole.. Olomouc.
-
SVĚTLÍK, J. (1996). Marketing školy.. Zlín: Copyright.
-
SVĚTLÍK, J. (2006). Marketingové řízení školy.. Praha.
|