Vyučující
|
-
Sittová Barbora, Mgr.
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Výuka je zaměřena na komunikaci v rovině obecného jazyka, a to zejména na osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumění slyšenému a porozumění čtenému. V rovině odborného jazyka se procvičují dovednosti týkající se managementu práce ve třídě na verbální úrovni.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem cizojazyčného vyučování je rozvoj, osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumění slyšenému a čtenému textu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni vyjádřit svůj názor k situacím, které navozují tématické okruhy základní literatury, rozvíjet řečové dovedností: poslech a čtení s porozuměním, mluvený a psaný projev, ovládat konkrétní gramatické struktury v komunikativních situacích a mluvních činnostech.
Student je schopen na základě osvojených poznatků aktivně komunikovat, diskutovat a argumentovat k tématickým okruhům vymezeným seminářem. Aktivní přístup studentů k výuce. Plnění průběžně zadávaných úkolů.
|
Předpoklady
|
Aktivní znalost německého jazyka na středoškolské úrovni, schopnost komunikace, diskuse a argumentace.
KPV/WÚPPM
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Zpracování a prezentování tématu z cizojazyčné literatury týkajících se světa práce, rodiny, svátků a školství.
|
Doporučená literatura
|
|