Název předmětu | ICT in Mathematics Education |
---|---|
Kód předmětu | KMT/YITME |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
The purpose of the course is to familiarize students with current possibilities of using ICT (digital technology) in the teaching of mathematics at lower secondary schools. Great attention will be paid to possible applications of computers and other technology as a support for teachers, the education process, and the pupil`s individual work. Students should acquire the skills needed in order to effectively incorporate the ICT into their education and in their future pedagogical practice, to involve the ICT not only in the teaching of mathematics, but to employ ICT for the purposes of the pupils` individual work and homework.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|