| Název předmětu | Aktuální otázky matematického vyučování |
|---|---|
| Kód předmětu | KMT/WSOMV |
| Organizační forma výuky | Přednáška + On-line aktivity |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Charakteristika vybraných teorií matematického vzdělávání a jejich představitelů: koncepty činnostního vyučování (Krygowská), realistického vyučování (Freudenthal), problémového vyučování (Polya), teorie didaktických situací (Brousseau), pedagogický konstruktivismus. Reflexe uvedených koncepcí v současném vyučování matematice v sekundární škole. Kurikulum, žák a učitel ve vyučování matematice. Předmět byl inovován v rámci projektu "Studium k rozšíření odborné kvalifikace (§6 vyhlášky č.317/2005 Sb.)" , reg. č. CZ.1.07/1.3.00/19.0014.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|