Anotace předmětu: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - mít zvládnuté základy pěvecké techniky - nádech, dýchání, frázování, artikulace - pracovat s různými cvičeními na rozezpívání - dokázat správně zaintonovat všechny opěrné písně v dur a 3. st. v moll nejméně ve dvou různých tóninách - intonovat podle intonačních cvičení (po č. 5 včetně) - zazpívat 20 písní dle vlastního výběru (Písnička I) - z toho alespoň 5 mollových - nejméně ve dvou různých tóninách. Témata: Intonační metoda opěrných písní: opěrná píseň na 1. st., 3. st., 5. st., 8. st., spodní 5. st., 6. st., 2. st., 7. st., 4. st., moll 3. st., rytmicko-melodická intonace intonačních cvičení, zpěv vybraných písní (zpaměti) ze zpěvníku Písnička I. Požadavky k ukončení předmětu: Praktický zápočet: zpěv vybrané písně (opěrný stupeň + zpěvník) a capella nejméně ve dvou různých tóninách. Studijní literatura: DANIEL, L. Intonační cvičení I - Diatonika. Praha: Schott Music Panton, 2011. ISBN:979-0-2050-0789-8. POLÍVKA, B., SVOBODOVÁ, M. (Eds.). Písnička I. Zpěvník pro 1. stupeň základní školy. Praha: Ottovo nakladatelství, 1999. ISBN 80-7181-303-6.
|
nespecifikováno
Praktická intonace opěrných písní 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., spodní 5. a mollový 3. stupeň nejméně ve dvou různých tóninách. Intonace vybraných 20 písní ze zpěvníku Písnička I nejméně ve 2 různých tóninách (minimálně 5 moll).
|