Vyučující
|
-
Krejčí Filip, Mgr. Ph.D.
-
Dvořák Josef, PaedDr.
-
Synek Jaromír, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu odpovídá stanoveným cílům tohoto předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni disponovat souborem poznatků a zkušeností, které jim umožní rozvíjet hudební schopnosti prostřednictvím tvořivých činností. Témata: Rytmus a pohyb Dětské hudební nástroje Elementární improvizace Elementární komponování Odborná literatura: D´ANDREA, F. Rozvíjíme hudební vnímání a vyjadřování. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-232-7 DIMÉNY, J. Zvuk jako hra. Praha: Panton, 1992. ISBN 80-7039-152-9 HURNÍK, I. - EBEN, P. Česká Orffova škola I-IV. Praha: Supraphon,1968, 1969, 1972, 1996. ŠIMANOVSKÝ, Z. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-264-5 ZOUHAR, V. - MEDEK, I. - SYNEK, J. Slyšet jinak 03. Brno: HF JAMU, 2004. ISBN 80-85429-94-2
V rozsahu náplně daného předmětu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Povinná účast ve cvičeních (popř. seminářích). Teoretické znalosti týkající se dané problematiky, popř. s tím spojené praktické dovednosti.
|
Doporučená literatura
|
-
ŠIMANOVSKÝ, Z. (2007). Hry s hudbou a techniky muzikoterapie. Praha: Portál.
-
Šimanovský, Z., Šimanovská, B. (2005). Hry pro rozvoj zdravé osobnosti.. Praha: Portál.
|