Předmět: Seminář k závěrečné práci

» Seznam fakult » PDF » KHV
Název předmětu Seminář k závěrečné práci
Kód předmětu KHV/BSZP@
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Žatková Gabriela, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Teoretická disciplína seznamuje uchazeče se základními aspekty tvorby bakalářské práce. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - zpracovat svou bakalářskou práci po formální a jazykové stránce, - logicky strukturovat svou bakalářskou práci, - definovat cíle bakalářské práce, - napsat kvalitní úvod a závěr, včetně možné diskuse, - adekvátně používat poznámkový aparát, aplikovat citační normu, - umět vyhledat a použít vhodné zdroje a literaturu (včetně zahraniční), - definovat plagiát a chápat rozdíl mezi původní prací a plagiátem. Témata: - obecný úvod do problematiky psaní závěrečné práce, - celková struktura závěrečné práce, - úvod a závěr, - formátování a jazyková úroveň, - přílohy závěrečné práce, práce s obrázky, - citační norma - její zásady, formy, - bibliografické zdroje, dostupné domácí a zahraniční databáze, - poznámkový aparát, - plagiátorství, - základní přehled metodologie výzkumu. Základní studijní literatura: ČMEJRKOVÁ, S. - DANEŠ, F. - SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. SPOUSTA, V. Vádemékum autora odborné a vědecké práce humanitního a sociálního zaměření. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. HOLOUŠOVÁ, D. - KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005. Doplňující studijní literatura: ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. FILKA, J. Metodika tvorby diplomové práce. Brno: Knihař, 2002. KUBÁTOVÁ, H. Rukověť autora diplomky. Olomouc: Univerzita Palackého, 2009. VÁŇOVÁ, H. - SKOPAL, J. Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice. Praha: Karolinum, 2007.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní