Název předmětu | Seminář k závěrečné práci |
---|---|
Kód předmětu | KHV/BNSZP |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Obsah předmětu odpovídá stanoveným cílům tohoto předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Cíle: Cílem předmětu je seznámit studenty po teoretické a částečně i praktické stránce se všemi základními aspekty psaní bakalářské práce. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - dobře zpracovat svou bakalářskou práci po formální a jazykové stránce - správně a logicky strukturovat svou bakalářskou práci - napsat kvalitní úvod a závěr - správně používat odkazy na literaturu a poznámkový aparát - definovat plagiát a chápat rozdíl mezi původní prací a plagiátem Témata: - obecný úvod do problematiky psaní závěrečné práce - celková struktura závěrečné práce - úvod a závěr - přílohy závěrečné práce - formátování a jazyková úroveň - poznámkový aparát, literatura a odkazy na zdroje, citační norma - plagiátorství Základní studijní literatura: ČMEJRKOVÁ, Světla - DANEŠ, František - SVĚTLÁ, Jindra. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. SPOUSTA, Vladimír. Vádemékum autora odborné a vědecké práce humanitního a sociálního zaměření. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. HOLOUŠOVÁ, Drahomíra - KROBOTOVÁ, Milena. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005. Doplňující studijní literatura: ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. FILKA, Jaroslav. Metodika tvorby diplomové práce. Brno: Knihař, 2002. KUBÁTOVÁ, Helena. Rukověť autora diplomky. Olomouc: Univerzita Palackého, 2009. VÁŇOVÁ, Hana - SKOPAL, Jiří. Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice. Praha: Karolinum, 2007.
V rozsahu náplně daného předmětu. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
Povinná účast ve cvičeních (popř. seminářích). Teoretické znalosti týkající se dané problematiky, popř. s tím spojené praktické dovednosti. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |