Analýza výkonů studenta
Předmět není realizován prostřednictvím přímé výuky. Má charakter individuálních konzultací s vedoucím práce. Student využívá znalosti a dovednosti z předmětů Diplomový oborový seminář 1 a 2, Vědní komponenty v kurikulu zdravotnického vzdělávání I a 2, případně Kvalitativní výzkum v nelékařských zdravotnických oborech. Ke konzultacím s vedoucím DP se student připravuje v návaznosti na obsah Manuálu ke tvorbě DP pro UOPZŠ. S vedoucím práce průběžně konzultuje obsah diplomové práce, kompletní metodiku, zpracování získaných dat apod. Vedoucí práce hodnotí tvorbu diplomové práce, odpovědnost i zájem, jak student ke zpracování práce přistupuje. Na základě toho vedoucí práce schválí udělení zápočtu. Požadavky k ISP jsou identické. Téma: Zvoleno v návaznosti na schválená témata odpovídající studijnímu programu a po dohodě s vedoucím práce.
|
-
ČSN ISO 690. Informace a dokumentace - Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, 2011. 39s. Třídící znak 01 0197..
-
EMANOVSKÝ, P. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, 70 s. Skripta. ISBN 978-80-244-3664-7..
-
FLICK, U. Introducing research methodology: a beginner's guide to doing a research project. Los Angeles, Calif.: SAGE, 2011, xx, 271 s. ISBN 978-1-84920-781-2..
-
GULOVÁ, L., ŠÍP, R. Výzkumné metody v pedagogické praxi. Praha: Grada, 2013. ISBN: 978-80-247-4368-4..
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017, 134 s. ISBN 978-80-271-0079-8..
-
KLŮZOVÁ KRÁČMAROVÁ, L., TAVEL, P. Rostoucí význam internetu jako prostředku k vyhledávání informací souvisejících se zdravím. E-psychologie (Praha). 2016, roč. 10, č. 1, s. 63-76..
-
KUMAR, R. Research methodology: a step-by-step guide for beginners. Fourth edition. Los Angeles: SAGE, 2014, xxvii, 399. ISBN 978-1-4462-6997-8..
-
PRAVDOVÁ, M., ed. a SVOBODOVÁ, I. Akademická příručka českého jazyka. Praha: Academia, 2014. ISBN 978-80-200-2327-8..
|