Vyučující
|
-
Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tento kurz se zabývá jak teoretickými, tak praktickými stránkami výuky AJ na ZŠ a je propojen s průběžnou pedagogickou praxí, kterou studenti absolvují na fakultních školách. Obsahem seminářů jsou následující témata: plánování při vyučování CJ, prezentace, procvičování a upevňování jednotlivých jazykových prostředků a řečových dovedností a jejich integrace ve výuce, zpětná vazba, problematika jazykové chyby a remediální postupy, jazykové hry, integrovaný přístup k výuce CJ (mezipředmětové vztahy, projektové vyučování, výuka nejazykových předmětů v AJ), principy práce s Evropským jazykovým portfoliem, s audiovizuální, počítačovou a multimediální technikou.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Být schopen učit řečové dovednosti a jazykové prostředky v angličtině adekvátně v případě (mladších a)starších žáků. Aplikovat projektovou metodu vyučování a užívat portfolia jako prostředku hodnocení vedle dalších forem hodnocení žáků. Umět adekvátně pracovat s chybou.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Rozhovor
Zápočtový požadavek - písemný test Kolokvium - diskuse témat předmětů DIDA1 a DIDA2
|
Doporučená literatura
|
-
Moon, J. (2000). Children Learning English. . Oxford: Macmillan.
-
Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching. . Cambridge: Cambridge University Press.
|