Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Mezipředmětové vztahy ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ. Různé varianty a možnosti realizace metody CLIL na 1. stupni ZŠ. Projektová práce v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ. Základní reálie anglicky mluvících zemí ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ (zeměpis, kulturní zvyklosti, svátky). Mezikulturní vztahy ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Výuka jazykových prostředků a jazykových dovedností na 1. stupni. Rozvoj strategií pro učení se cizímu jazyku u žáků na 1. stupni ZŠ. Výukové materiály a pomůcky na 1. stupni, úprava a tvorba vlastních výukových materiálů, evaluace učebních materiálů a pomůcek. Mezipředmětové vztahy (CLIL). Hodnocení žáka v hodinách angličtiny na 1. stupni včetně žáků se specifickými vzdělávacími potřebami.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Rozbor portfolia studenta, Seminární práce
- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - zpracování a včasné odevzdání seminární práce dle zadání učitele.
|
Doporučená literatura
|
-
BARTSCH VESELÁ. Teaching English to Young Learners. Olomouc: UP. 2012.
-
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: CUP. 2001.
-
GILL, S. a LENOCHOVÁ, A. Classroom English. Olomouc: UP. 2004.
-
HALLIWELL, S. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow:Longman. 1992.
-
HANŠPACHOVÁ, J., ŘANDOVÁ, Z. (2005). Angličtina plná her: pro děti předškolního a mladšího školního věku.. Praha: Portál.
-
HUGHES, G. a MOATE, J. Practical Classroom English. Oxford: OUP. 2007.
-
NIXON, C., TOMLINSON, N. Primary i-Box. Cambridge: CUP. 2009.
-
REILLY, V., WARD, S. M. Very Young Learners. .
-
SCRIVENER, J. Learning Teaching. Oxford: OUP. 2011.
-
SLATTERY, M., WILLIS, J. English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí. Oxford: OUP. 2006.
-
UR, P. A Course in English Language Teaching. Cambridge: CUP. 2012.
-
YTREBERG, L. H. Teaching English to Children. Harlow:Longman. 2000.
|