Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cíle a obsah jazykového vyučování na 1. stupni ZŠ. Osobnost učitele. Žák mladšího školního věku ve vztahu k cizojazyčné výuce. Vedení a řízení třídy při výuce. Metody a postupy vpočátečním vyučování - učení AJ na 1. stupni ZŠ. Principy nácviku správné výslovnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Cíle a obsah jazykového vyučování na 1. stupni ZŠ. Osobnost učitele. Žák mladšího školního věku ve vztahu k cizojazyčné výuce. Vedení a řízení třídy při výuce. Metody a postupy v počátečním vyučování - učení AJ na 1. stupni ZŠ. Principy nácviku správné výslovnosti.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Rozbor portfolia studenta, Seminární práce
- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - zpracování a včasné odevzdání seminární práce dle zadání učitele.
|
Doporučená literatura
|
-
BARTSCH VESELÁ. Teaching English to Young Learners. Olomouc: UP. 2012.
-
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: CUP. 2001.
-
GILL, S. a LENOCHOVÁ, A. Classroom English. Olomouc: UP. 2004.
-
HALLIWELL, S. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow:Longman. 1992.
-
HANŠPACHOVÁ, J., ŘANDOVÁ, Z. (2005). Angličtina plná her: pro děti předškolního a mladšího školního věku.. Praha: Portál.
-
HUGHES, G. a MOATE, J. Practical Classroom English. Oxford: OUP. 2007.
-
NIXON, C., TOMLINSON, N. Primary i-Box. Cambridge: CUP. 2009.
-
REILLY, V., WARD, S. M. Very Young Learners. .
-
SLATTERY, M., WILLIS, J. English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí. Oxford: OUP. 2006.
-
YTREBERG, L. H. Teaching English to Children. Harlow:Longman. 2000.
|