Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Poslech zaměřený na pochopení hlavních myšlenek - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions) Poslech zaměřený na porozumění specifickým údajům - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions) Poslech zaměřený na porozumění přednášce - zaznamenání hlavních bodů, vytváření poznámek (note-taking) Poslech zaměřený na doplňování informací do vět (sentence completion) Poslech zaměřený na doplňování informací do poznámek (note-completion) Poslech zaměřený na seřazování informací (ordering) Poslech zaměřený na přiřazování informací (multiple matching) Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru dvou odpovědí (yes/no, true/false questions) Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru více odpovědí (multiple choice) Náplň kurzu je modifikována podle specifických potřeb skupiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
Rozvíjení audio-orálních dovedností na úrovni C1-C2. Nácvik efektivního poslechu náročnějších materiálů, osvojování strategií nutných pro porozumění. Různé typy poslechových materiálů pokud jde o rychlost promluvy, formální/neformální promluvy a regionální varianty. Tento kurz slouží jako průprava pro závěrečnou zkoušku s praktického jazyka.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
- 80% docházka - aktivní spolupráce v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
FRENCH, A. (2009). CAE Testbuilder. Oxford: Macmillan Education.
-
HARRISON, M. (2008). CAE Practice Tests. Oxford: OUP.
-
HARRISON, M. (2008). CPE Practice Tests. Oxford: OUP.
-
LIM, P. L.; SMALZER, W. (2007). Noteworthy. London: Thomson.
-
MANSFIELD, F.; NUTTALL, C. (2010). Spotlight on CAE. Andover: Heinle.
-
STEPHENS, N.; FINNIE, R. (2003). New Cambridge Proficiency Practice Tests. Oxford: New Editions.
|