Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
-
Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
učebnice CAE Result, lekce 7-8 (s. 81-104)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
V tomto semestru studenti přímo naváží na práci semestru předchozího, pokračují tedy jak v práci s učebnicí CAE Result, tak v rozvíjení především poslechu s porozuměním a mluveného projevu na úrovni C1.1. V oblasti poslechu je cílem naučit se sledovat i delší promluvy na abstraktní témata a učit se kromě spisovné řeči vnímat i její hovorové varianty. V oblasti mluveného projevu je cílem učit se srozumitelně a podrobně vyjadřovat svůj názor a co nejefektivněji používat různé komunikační strategie. V rámci samostudia je opět využíván také pracovní sešit CAE Result (Workbook Resource Pack) a multimediální studijní opora Language skills B v systému UNIFOR, která přímo navazuje na tématické okruhy učebnice. Komunikace mezi studenty a vyučujícím probíhá převážně elektronickou formou.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Didaktický test
- alespoň 70% účast v seminářích - aktivní spolupráce v hodinách, plnění úkolů, - včasné splnění domácích úkolů - ústních i písemných - úspěšné splnění zápočtového testu - tj. dosažení alespoň 70 % bodů
|
Doporučená literatura
|
-
Gude, K., & Stephens, M. (2008). CAE Result. 2008 Edition. Student's Book. Oxford: Oxford University Press.
-
Gude, K. (2008). CAE Result. 2008 Edition. Workbook Resource Pack with Key. Book with MultiROM. Oxford: Oxford University Press.
|