Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Anténe Petr, Mgr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
učebnice CAE Result, lekce 1-3 (s. 9-44)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Úvodní semestr praktického jazyka je zaměřen na konsolidaci dříve získaných jazykových znalostí (mluvnice, slovní zásoba) a řečových dovedností (poslech, mluvení, psaní, čtení) na úrovni B2.2 v rámci prvních tří tematických okruhů učebnice CAE Result, s níž budou studenti pracovat po celé tři roky bakalářského studia. Za tímto účelem je využíván i pracovní sešit CAE Result, jakož i multimediální studijní opora Praktický jazyk 1 v systému UNIFOR. Výše zmíněné materiály jsou určeny k samostudiu. Podle specifických potřeb skupiny a podle uvážení vyučujícího mohou být v hodinách využívány jak výše zmíněné učebnice tak další doplňkové materiály. Kontaktní hodiny jsou zaměřeny především na procvičování poslechu s porozuměním a mluveného projevu. Cílem jazykových cvičení v tomto semestru je také pomoci studentům, aby si uvědomili silné i slabší stránky své jazykové kompetence a byli motivováni na jejím rozvoji pracovat a postupně dosáhnout jazykovou způsobilost na úrovni C1.1. Komunikace mezi studenty a vyučujícím probíhá převážně elektronickou formou.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Didaktický test
- alespoň 75% docházka - aktivní spolupráce v hodinách, plnění úkolů - včasné splnění krátkých i dlouhých domácích úkolů - ústních i písemných - úspěšné splnění zápočtového testu - tj. dosažení alespoň 70 % bodů
|
Doporučená literatura
|
-
Gude, K. - Stephens, M. (2014). Cambridge English Advanced Result, Student's Book. Oxford.
-
Gude, K. (2014). Cambridge English Advanced Result, Workbook Resource Pack with key. Oxford.
|