Předmět: Didaktika anglického jazyka pro 1. stupeň - seminář 2

» Seznam fakult » PDF » KAJ
Název předmětu Didaktika anglického jazyka pro 1. stupeň - seminář 2
Kód předmětu KAJ/KDP2@
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Černá Jana, Mgr. Ph.D.
  • Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu budou studenti schopni: " vhodně využívat mezipředmětových vztahů mezi AJ a dalšími předměty na 1. stupni ZŠ, " charakterizovat a efektivně používat různé typy aktivit v rámci metody CLIL, " chápat význam projektové metody pro realizaci konceptů činnostního a celostního učení, " navrhovat a realizovat různé formy projektové práce ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ, " prokázat základní znalosti z oblasti jazykových reálií a chápat koncept interkulturality v intencích výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ, " aplikovat získané teoretické znalosti v praktické výuce (mikro výstupy).

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce

80% docházka, aktivní účast, včasné plnění zadaných úkolů, odevzdání a obhajoba portfolia splňující konkrétní požadavky učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požadavek učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
Doporučená literatura
  • CALABRESE, I., RAMPONE, S. Cross-Curricular Resources for Young Learners. Oxford: OUP. 2007.
  • GILL, S., ČAŇKOVÁ, M. Intercultural activities. Oxford: OUP. 2002.
  • NAJVAR, P. Cizí jazyky napříč předměty 1. stupně ZŠ: CLIL z perspektivy VÚP. Pedagogická orientace, roč. 19, č. 1, s. 93-99. 2009.
  • PHILLIPS, S. a BURWOOD, S. Projects with Young Learners. Oxford: OUP. 2002.
  • PUCHTA, H., WILLIAMS, M. Teaching Young Learners to Think. Cambridge: CUP. 2012.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA25) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní