Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Zatloukalová Leslie Joy
|
Obsah předmětu
|
Struktura mluveného projevu Prezentace Improvizovaný mluvený projev Cvičná debata Diskuze nad současným děním Cvičné dialogy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
V rámci tohoto kurzu se studenti pod vedením učitele seznámí s různými formami komunikace a interakce ve třídě a postupně se naučí správně strukturovat svůj ústní projev. Dále budou mít možnost rozvíjet svůj ústní projev prostřednictvím prezentace určitého tématu, diskuze, vzájemné komunikace ve skupinách a prostřednictvím dalších jazykových aktivit.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
- 100% docházka - aktivní účast v hodinách, zejména v diskuzích - včasné plnění všech zadaných úkolů
|
Doporučená literatura
|
-
Folse, K. (2006). The Art of Teaching Speaking: Research and Pedagogy for the ESL/EFL Classroom. Ann Arbor: University of Michigan Press.
-
Lucas, S. (2006). The Art of Public Speaking. New York: McGraw Hill.
|