Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Řeřicha Václav, doc. PhDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Studenti zpracovávají úkoly formou samostudia, kontaktní hodiny jsou věnovány diskuzi nad problematickými tématy. Uvedený seznam témat je orientační, náplň kurzu je modifikována podle specifických potřeb skupiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Gramatická cvičení se zaměří na detailnější procvičování problémů, které souvisejí s tématy probíranými v přednáškách a seminářích z morfologie a syntaxe a ve cvičeních z praktického jazyka.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
- 75% docházka - zpracování úkolů zaměřených na jazykový rozbor
|
Doporučená literatura
|
-
DUŠKOVÁ, L.; KLÉGR, A.; MALÁ, M.; ŠALDOVÁ, P. (2007). Morfologie současné angličtiny. Praha.
-
EASTWOOD, J. (2005). Oxford Learner's Grammar - Grammar Builder. Oxford.
-
PARROT, M. (2000). Grammar for English Language Teachers. Cambridge.
|