|
Vyučující
|
-
Svozil Zbyněk, doc. PhDr. Ph.D.
-
Harvanová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Mališ Jiří, Mgr. Ph.D.
-
Pernicová Hana, Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Arnošt, PhDr. Ph.D.
-
Šafář Michal, Mgr. Ph.D.
-
Štěrbová Dana, doc. PhDr. Ph.D.
-
Voráčová Jaroslava, Mgr. Ph.D.
-
Kubíček Jiří, Mgr.
-
Michalica Tomáš, Mgr. et Bc.
-
Krol Petr, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Student samostatně po dohodě s vedoucím práce průběžně zpracovává zvolené téma. Průběžné výsledky své práce konzultuje se svým vedoucím práce.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
V písemné bakalářské práci student prokazuje znalost základní odborné terminologie oboru, schopnost pracovat s odbornou literaturou, hodnotit a třídit získané informace a zobecňovat získané poznatky. Na zvoleném konkrétním příkladu uplatní znalost metodiky výzkumné činnosti. Seminář je zajišťován formou individuálního vedení bakalářské práce.
Student se orientuje v zadaném problému. Má teoretický přehled o zpracovaném problému. Student má jasnou představu o celkové stavbě práce.
|
|
Předpoklady
|
Student má zápsanou závěrečnou práci, intenzivně pracuje na závěrečné práci. Student pravidělně komunikuje se svým vedoucím práce.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Na konci semestru má student napsány téze závěrečné práce.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Frömel, K. (2002). Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: Univerzita Palackého.
|