1. Mediální obsahy - koncepty, přístupy ke zkoumání a trendy 2. Mediální publikum - koncepty, přístupy ke zkoumání a trendy 3. Média jako ekonomicko-politické instituce 4. Mediální produkce I (způsob tvorby mediální produkce, intervenující faktory a procesy, mediální produkce jako informace / diskurs) 5. Mediální produkce II (různá pojetí konceptualizace mediální produkce, vybrané teoretické / analytické přístupy ke zkoumání mediální produkce) 6. Publikum I (charakteristika publika, vztah publika k ostatním segmentům procesu masové komunikace, různá pojetí konceptualizace publika) 7. Publikum II (vybrané teoretické / analytické přístupy zkoumání publika) 8. Efekty MK I (vymezení pojmu, konceptualizace z hlediska různých teoretických přístupů) 9. Efekty MK II (klasifikace efektů, historický nástin vývoje zkoumání efektů MK) 10. Perspektivy vývoje 11. Aktuální témata MS I - média a systémy (kultura, politika, ekonomika...) 12. Aktuální témata MS II - média a procesy (globalizace, postmoderna, gender, individualizace, on-line komunity...)
|
-
Ang,I. Desperately seeking the audiences. London 1991.
-
Berger, A. A. Media and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches.
-
Creswell, J. W. Research design. Qualitative, Quantitative, and mixed methods approaches. London 2003.
-
Dicks, B., Mason, B., Coffey, A., & Atkinson, P. Qualitative research and hypermedia: ethnography for the digital age.
-
Edgar, A. Key Concepts in Cultural Theory. London 2000.
-
Gibson, B., & Hartman, J. Rediscovering grounded theory.
-
Herman, E. The Propaganda Model: A Retrospective. Journalism Studies, 1, 1 2000, s. 101-112.
-
Jensen, K. B. - Jankowski, N. W. A handbook of qualitative methodologies for mass communication research, London 1993.
-
Knapp, H. (2014). Introductory statistics using SPSS. Thousand Oaks, Calif: SAGE Publications.
-
Mareš, P., Rabušic, L., & Soukup, P. Analýza sociálněvědních dat (nejen) v SPSS.
-
Miller, V. Understanding digital culture.
-
Potter, J. W. Media Literacy. London 2001.
-
Sedláková, R. (2014). Výzkum médií: nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada.
-
Schudson, M. Sociology of news. W. W. Norton Company 2003.
-
Silverstone, R. Why study the media? London 1999.
-
Webster, J. G., Phalen, P. F., & Lichty, L. W. Ratings analysis: audience measurement and analytics.
-
Zeller, F., Ponte, C., & O'Neill, B. Revitalising audience research: innovations in European audience research.
|