Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Marketing a marketingová komunikace ? základní pojmy a koncepty 2. Digital content marketing ? mezi publicistikou a propagací 3. Marketingová komunikace vs. jiné formy komunikace 4. Teoretické základy online marketingu 5. Plánování v marketingové komunikaci 6. Online marketing a jeho nástroje I - SEO a reklama ve vyhledávání 7. Online marketing a jeho nástroje II ? bannerová reklama a e-mailing 8. Social media marketing ? teoretické ukotvení 9. Nástroje social media marketingu I ? placené reklamy 10. Nástroje social media marketingu II ? práce s organickým obsahem a influencer marketing 11. Nástroje social media marketingu III ? komunikace se zákazníky / uživateli 12. Měření efektivity a digitální nástroje marketingové analýzy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Kurz seznamuje studenty s teoretickými východisky a praktickými nástroji marketingu využívajícího online platformy. Důraz je přitom kladen zejména na marketingovou komunikaci prostřednictvím sociálních médií a tvorbu marketingového obsahu. Výuka kombinuje výkladové části věnované teoretickým poznatkům s praktickým nácvikem jejich aplikace. Cílem je studenty připravit na zvládání základních aktivit spjatých s online marketingem. Absolvent kurzu získá základní teoretický přehled a osvojí si taktéž praktické dovednosti spjaté s kompletní realizací online kampaní. Bude schopen charakterizovat marketingovou komunikaci včetně všech jejích základních. Získá základní přehled o nástrojích a postupech současného online marketingu. Bude schopen vytvořit, spravovat a vyhodnotit propagační kampaň na nejužívanějších sociálních sítích.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Předmět se uzavírá zápočtem a kolokviem. Ke splnění zápočtu bude vyžadována docházka (tolerovány jsou 2 absence) a účast na seminárním projektu, který bude realizován v malých skupinách. Skupiny si zvolí formu a téma marketingové kampaně, na níž budou v průběhu semestru samostatně pracovat a konzultovat svůj postup s vyučujícím. Následně hotový projekt odprezentují a obhájí na kolokviu. Součástí projektu bude i písemná průvodní dokumentace v rozsahu 3-5 normostran.
|
Doporučená literatura
|
-
HANDLEY, A. Everybody Writes.
-
Chaffey D., Ellis - Chadwick. Digital Marketing.
-
Kingsnorth S. Digital Marketing Strategy.
-
KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Principles of marketing.
-
LIEB, R. Content Marketing.
|