| Název předmětu | Vývoj edukologického myšlení |
|---|---|
| Kód předmětu | KSA/VEMY |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Po přednáškovém uvedení do tématu budeme pracovat převážně seminárně a tutoriálně.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Výstupy z učení |
|
Zprostředkovat velkou variabilitu vývoje edukologického myšlení, s drobným příhledem k možnostem inspirace pro edukologickou současnost.
Orientace v problematice. |
| Předpoklady |
|
Ochota zapojit se do seminární a diskuzní práce, pracovat samostatně se seminárními texty.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
Ochota zapojit se do seminární a diskuzní práce, pracovat samostatně se seminárními texty. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|