Vyučující
|
-
Prášilová Michaela, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Kurikulum: objasnění pojmu, podoby kurikula, komponenty kurikula 2. Vzdělávací program a jeho tvorba 3. Praktické využití některých teorií vzdělávání při tvorbě vzdělávacího programu 4. Zjišťování a analýza vzdělávacích potřeb 5. Analýza souboru předpokládaných účastníků vzdělávání, analýza realizačních možností zadavatele vzdělávání 6. Výukový cíl jako základní stavební jednotka vzdělávacího programu 7. Taxonomie výukových cílů a tvorba vzdělávacího programu 8. Vyhodnocování výsledků vzdělávání jako organická součást projektu vzdělávacího programu 9. Metody vhodné pro vyhodnocování/evaluaci vzdělávání 10. Učební plán a osnova vzdělávacího programu 11. Praktické souvislosti při tvorbě vzdělávacího projektu Pozn.: Rozšířené znění otázek získáte od organizačního garanta studia
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
KSA/PVAE1, PVAE2
KSA/PVAE1, PVAE2
|
Předpoklady
|
KSA/PVAE1, PVAE2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
KSA/PVAE1, PVAE2
|
Doporučená literatura
|
|