|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Aktuální reprezentace a funkce celoživotního učení a vzdělávání. 2. Sociální kontext celoživotního učení - vzdělanostní společnost. 3. Koncept "learning to do" jako zdroj a zaměření celoživotního učení Výuka probíhá formou diskuse nad power-pointovou prezentací. Součástí výuky jsou vlastní ústní prezentace doktorandů, propojující výzkumné záměry doktorských prací s dílčími aspekty koncepce learning to do. Studijní materiály k workshopu najdete na: https://courseware.upol.cz/wps/portal/place_courseware/ksa/92all
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
1. Poskytnout doktorandům komparativní rámec k aktuální diskusi k problematice celoživotního učení a vzdělávání. 2. Seznámit doktorandy se základními determinantami proměn charakteru, cílů a funkcí celoživotního učení ve vzdělanostní společnosti 3. Osvojení metodologických principů teorie a praxe celoživotního učení a vzdělávání v intencích konceptu "learning to do".
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Od akademického roku 2016/2017 bude předmět nahrazen předmětem Současná sociologie výchovy, zakončeným kolokviem. Počet kreditů: 5.
|
|
Doporučená literatura
|
|