Vyučující
|
-
Pokorná Barbara, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět založen na blokové výuce kombinující teoretické principy PR a sbírání podkladů k dílčím projektům s praktickou realizací propagačních akcí a prezentací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je snaha začlenit studenty klasické filologie do propagačních aktivit týkající se oboru, protože jsou nedílnou součástí prezentace této disciplíny.
Přínosem bude hlubší uvědomění si vlastního oboru a schopnost obhajovat a prezentovat ho na vysoké argumentační úrovni. Prostřednictvím kontaktů se středními školami dojde k intenzivnějšímu předávání informací mezi těmito dvěma stupni vzdělávání.
|
Předpoklady
|
Předpokladem je zájem studentů nejen jako odbornou disciplínu, ale také jako o předmět popularizace klasických studií.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Předmět bude zakončen prezentací a realizací studentských projektů.
|
Doporučená literatura
|
-
ed. by John Bulwer. (2006). Classics Teaching in Europe. London.
-
F.de Oliveira. (2013). Europatria. Coimbra.
-
Joseph B. Solodow. (2010). Latin Alive. Cambridge.
-
P. Glatz-A. Thiel. (2015). European Symbols. Horn, Austria.
|