|
Vyučující
|
-
Kopečková Michaela, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Témata, slovní zásoba a gramatika odpovídají popisu úrovně A1 podle SERR. Gramatické prostředky: nominativ a akuzativ v jednotném čísle, vybrané fráze s genitivem, dativem, lokálem a instumentálem; přítomný čas a vybrané tvary minulého času; jednoduchý zápor; modální slovesa. Témata: studium a práce, orientace ve městě, obchody a služby, denní zvyky a volný čas. Czech it UP! A1: Lessons 1-4.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
|
|
Výstupy z učení
|
Budování komunikativní kompetence v češtině, rozvoj všech komunikativních dovedností tak, aby byly na úrovni A1.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Aktivní účast na seminářích (80%); úspěšné absolvování zápočtového testu.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Bednářová, I. 1995. Communicative Czech: (Elementary Czech). 1. vyd. Praha: Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy.
-
Boccou Kestřánková, M. a kol. 2017. Čeština pro cizince: úroveň A1 a A2. 1. vydání. Brno: Edika.
-
Dobiáš, D. 2010. Mluvme česky: [začátečníci] = Let's speak Czech!: [beginners]. 1. vyd. Praha: Fragment.
-
Holá, L. - Bulejčíková, P. - Převrátilová, S. 2016-2017. Czech step by Step 1: A1-A2: pracovní sešit. 1. vydání. Praha: Akropolis.
-
Holá, L. 2016. Czech Step by Step 1: A1-A2. 1. vydání. Praha: Akropolis.
-
Rešková, I. 2002. Communicative Czech: (elementary Czech): workbook. 2. vyd. Praha: Karolinum.
-
Švarcová, T. - Wenzel, J. 2020. Czech it UP! A1, 1. vyd. Olomouc: VUP. (učebnice a cvičebnice).
|