|
Vyučující
|
-
Uvírová Jitka, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Lekce 10 - Leçon 10 : On sort? Quelques grands événements sportifs et culturels en France (Roland Garros, le Vendée Globe, le festival de Cannes, le festival d'Avignon, la braderie de Lille...); Les temps du passé - le passé composé x l'imparfait; Le discours rapporté / indirect; PROJET Autoévaluation Lekce 11 - Leçon 11: On zappe? Au téléphone; Les médias en France; Journaux, magazines; Télévision et radio; Internet; TF1, France 2 , France 3; Les pronoms compléments d'objet indirect (COI); Les adjectifs indéfinis; Le passé récent; La périphrase "etre en train de"; PROJET Lekce 12 - Leçon 12 Bon appétit! Dans la cuisine; Quelques plats traditionnels de la cuisine française; Avez-vous une bonne tenue ? table? Savoir décrire un objet; (la mati?re, la forme...) La voix passive - Le text est écrit par les étudiants; PROJET Lekce 13 - Leçon 13: Bon voyage! Les moyens de transport: Acheter son billet; Trouvez un lieu de rencontre; Interdire; Voygaer, se déplacer; Le futur simple; - Formes irréguli?res; Le pronom Y; PROJET - Présentez une région de France Révision finale
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 48 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Během čtyř semestrů budou probrány základy francouzské gramatiky a jednoduché konverzační okruhy. Upozornění: Student má povinnost ukončit každý semestr kurzu do konce zkouškového období semestru, ve kterém si daný kurz zapsal.
(CEFR A1/A2) Student se umí zeptat na cestu, je schopen porozumět i vyslovit, kde se nachází jednotlivé budovy ve městě. Rozumí příkazům a zákazům. Má vhodné lingvistické prostředky pro vyjádření návrhu či rady. Umí popsat místo a určit polohu měst na mapě.
|
|
Předpoklady
|
Student ovládá látku probíranou v kurzech KAL/FZAC1, KAL/FZAC2 a KAL/FZAC3.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Požadavky k zápočtu: znalost probraného učiva včetně všech doprovodných materiálů.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Beková, Jarmila, Bérard, Marion, Kozlová, Alexandra, Žatka, Radim. (2017). Allez hop! Francouzština pro každého 1, 2., upravené vydání. Brno.
|