|
Vyučující
|
-
Psutka Markéta, Mgr.
-
Vysloužilová Vanda, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1) gramatika z vybraných lekcí z učebnice Navigate B1 Pre-Intermediate, Caroline Krantz, Julie Norton, OUP, 2015 2) práce s anglickým textem z oboru studia, analýza, diskuze 3) prezentace studentů nebo jiné aktivity
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 8 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Druhý semestr čtyřsemestrového kurzu angličtiny pro studenty sociologie a andragogiky s mírně pokročilou výchozí znalostí jazyka. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného anglického jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru. Délka kurzu: 4 semestry Za úspěšné vykonání zápočtu na konci každého semestru obdrží student vždy 2 kredity (celkem 8 kreditů). Za úspěšné vykonání zkoušky (ASAMZ) po ukončení čtvrtého semestru obdrží student 2 kredity. Celkový počet kreditů za kurz: 10 Absolvováním čtyřsemestrového kurzu a složením zkoušky se studenti dostávají na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Získané dovednosti: čtení, psaní, poslech a mluvení v rozsahu učebnice (přibližně lekce 6-12) a doplňkových materiálů (odborné texty). Absolvováním čtyřsemestrového kurzu a složením zkoušky se studenti dostávají na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky - úroveň A2+/B1.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Systematické pozorování studenta, Anamnestická metoda
Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není důvodem pro jeho nepřipravenost na následující hodině. Aktivní účast na výuce, vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu jeden test v polovině semestru, závěrečný test 70%
|
|
Doporučená literatura
|
-
Caroline Krantz, Julie Norton. (2015). Navigate B1 Pre-Intermediate. OUP.
-
Markus Öbrink. (2018). Speak Up! A short manual for students (and everyone else) in how to present stuff in front of an audience.. Olomouc.
-
Markus Öbrink. (2019). The Subtle Art of Being Understood. Olomouc.
-
Raymond Murphy. (2007). Essential Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Elementary Students of English, 3rd edition . Cambridge.
-
různí autoři. odborné texty čtené na hodinách.
|