|
Vyučující
|
-
Psutka Markéta, Mgr.
-
Vysloužilová Vanda, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1) gramatika vybrané lekce z učebnice Navigate B1 Pre-Intermediate , Caroline Krantz, Julie Norton, OUP, 2015 2) práce s anglickým textem z oboru studia (analýza, diskuze) 3) prezentace studentů nebo jiné aktivity
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
První semestr čtyřsemestrového kurzu angličtiny pro studenty sociologie a andragogiky s mírně pokročilou výchozí znalostí jazyka. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného anglického jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru. Délka kurzu: 4 semestry Za úspěšné vykonání zápočtu na konci každého semestru obdrží student vždy 2 kredity (celkem 8 kreditů). Za úspěšné vykonání zkoušky (ASAMZ) po ukončení čtvrtého semestru obdrží student 2 kredity. Celkový počet kreditů za kurz: 10 Absolvováním čtyřsemestrového kurzu a složením zkoušky se studenti dostávají na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Získané dovednosti: čtení, psaní, poslech a mluvení v rozsahu učebnice (lekce 1-6 nebo 1-5) a doplňkových materiálů (odborné texty). Absolvováním čtyřsemestrového kurzu a složením zkoušky se studenti dostávají na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky - úroveň A2. Před zápisem do kurzu si můžete udělat rozřazovací test (přihlašovací údaje stejné jako na Portál UP): https://moodle.ff.upol.cz/course/view.php?id=287
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Systematické pozorování studenta, Anamnestická metoda
Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není důvodem pro jeho nepřipravenost na následující hodině. Aktivní účast na výuce, vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu Jeden test v polovině semestru, závěrečný test (70%)
|
|
Doporučená literatura
|
-
(2015). Navigate B1 Pre-intermediate. Workbook. Oxford.
-
Caroline Krantz, Julie Norton. (2015). Navigate B1 Pre-Intermediate. OUP.
-
Driscoll, L. (2009). Common mistakes at PET and how to avoid them. Cambridge.
-
Raymond Murphy. (2007). Essential Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Elementary Students of English. Cambridge.
-
různí autoři. odborné texty čtené na hodinách.
-
Swan, M. ? Walter, C. (2001). The Good Grammar Book. Oxford.
|