|
Vyučující
|
-
Válková Silvie, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Roberts, R.; Buchanan, H.; Pathare, E. (2015). Navigate (Intermediate). Oxford: Oxford University Press. Lekce 1-6 + materiály vztahující se ke studijnímu oboru.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 5 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Třetí semestr čtyřsemestrového kurzu angličtiny pro studenty s nižší výchozí znalostí jazyka. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného anglického jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru, tj. psychologii (psychologie osobnosti). Z úrovně B1- se studenti po úspěšném absolvování kurzu posunou na úroveň B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Získané kompetence: čtení, psaní, poslech a mluvení v rozsahu učebnice (lekce 7-9) a doplňkových odborných materiálů. Z výchozí úrovně B1- se studenti po úspěšném absolvování kurzu (APSM1-4) posunou na úroveň B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky - úroveň B1.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
-Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině. -Aktivní účast ve výuce. -Příprava prezentace na dané téma. -Vypracování domácích úkolů. -Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma min.70%). Všechny náležitosti k zápočtu student splní nejpozději do konce zkouškového období daného semestru.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Murphy, Raymond. (2004). English Grammar in Use . Cambridge.
-
Roberts, Rachael; Buchanan, Heather; Pathare, Emma. Navigate B1+ Intermediate.
|