Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Kurz je určen pro studenty se středně pokročilou znalostí angličtiny. Student si v kurzu rozšíří veškeré jazykové dovednosti, a to včetně jazyka odborného. Kurz se zaměří také na nácvik komunikačních dovedností.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Navigate Upper-Intermediate B2 (vybrané lekce) slouží jako výchozí materiál k prezentaci gramatiky, slovní zásoby a také pro nácvik poslechu. Kurz je zaměřen na nácvik komunikačních dovedností v odborném jazyce pomocí různých aktivit (prezentace, diskuze apod.) Součástí kurzu je rovněž četba odborných textů, jejich analýza a příklady z praxe. V rámci těchto aktivit se posílí slovní zásoba týkající se oborového zaměření. Témata: Výběr odborných témat bude stanoven na základě zájmu a znalostí studentů na první vyučovací hodině.
Student posune své jazykové dovednosti na úroveň B2 dle SERRJ včetně slovní zásoby vztahující se k oborovému zaměření.
|
Předpoklady
|
Kurz je určen studentům se středně pokročilou znalostí angličtiny (B1). Je určen především pro studenty oboru Asijská studia. Před zápisem do kurzu si můžete udělat rozřazovací test (přihlašovací údaje stejné jako na Portál UP): https://moodle.ff.upol.cz/course/view.php?id=287
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Požadavky k zápočtu Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině. Aktivní účast ve výuce. Vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu (prezentace ve dvojicích či individuální, esej apod.) Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma). Písemný test bude obsahovat úkoly z gramatiky, slovní zásoby, komunikačních dovedností, příp. jiné formy cvičení např. poslech.
|
Doporučená literatura
|
-
Caroline Krantz, Rachael Roberts. (2015). Navigate Upper-Intermediate B2.
|