|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Na začátku kurzu se zaměříme na některé základní gramatické jevy v angličtině, poté už se ale přesuneme k procvičování prezentačních dovedností. Procvičíme, jak správně prezentovat a jak se vyhnout běžným chybám. Všichni studenti mají za povinnost vypracovat prezentaci založenou na jejich vlastním výzkumu. Tyto prezentace budou dále využity k demonstrování toho, co v prezentacích dělat a nedělat. Částečně se také zaměříme na neverbální komunikaci a vizuální pomůcky.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
|
Výstupy z učení
|
V dnešním globalizovaném světě jsou cizí jazyky stále více důležité. Moderní výzkumný pracovník musí být schopen jak porozumět tak produkovat anglické texty. Tento kurz si klade za cíl zlepšení dovedností studentů v práci na prezentacích v angličtině. Zaměřuje se tedy jak na procvičování gramatiky, tak na obecné prezentační dovednosti. Důraz je kladen na praktické dovednosti; studenti tedy budou mít příležitost prezentovat výsledky svého vlastního bádání v angličtině.
Schopnost prezentovat a hovořit o výsledcích bádání studenta. Získání sebedůvěry v prezentování před publikem i v mluveném projevu v angličtině.
|
|
Předpoklady
|
Žádné formální předpoklady. Kurz ovšem není určen pro úplně začátečníky.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
- Docházka (kvůli délce kurzu není přípustná žádná absence) - Aktivní účast ve výuce - Plnění zadaných úkolů
|
|
Doporučená literatura
|
-
McCarthy, M., & O'Dell, F. (2008). Academic vocabulary in use: 50 units of academic vocabulary reference and practice : self-study and classroom use. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Murphy, R. (2007). Essential grammar in use: a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers. Cambridge: Cambridge University Press.
|