Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Theory of consumer´s behaviour Theory of the firm: - theory of production, costs and revenues - perfect coompetition - monopoly - oligopoly and monopolistic competition - factor markets - market failure - theory of general equilibrium
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Kurz je veden v angličtině. Cílem kurzu je prohloubit znalosti studentů z mikroekonomie a jejich schopnost studovat daný předmět v anglickém jazyce. Předmět obsahuje standardní témata středně pokročilého kurzu Mikroekonomie.
Získání základních znalostí potřebných pro pochopení moderní mikroekonomie.
|
Předpoklady
|
Nejsou stanoveny zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Kurz je zakončen kolokviem. Aktivní vstupy studentů do diskuse o tématech kurzu v angličtině, příprava na každou výukovou hodinu opakováním učiva základního kurzu. Průběžné prověřování znalostí studentů ve výuce. Kolokvium: esej na zadané téma a diskuse k němu.
|
Doporučená literatura
|
-
CASE, K. E. - FAIR, R. C. Principles of Microeconomics. New York, 1992.
-
Frank, R. H. (1995). Mikroekonomie a chování. Nakladatelství Svoboda Praha.
-
KOUTSOYANNIS, A. Modern Microeconomics. Macmillan, 2003.
-
SAMUELSON, P. A. - NORDHAUS, W. D. Economics. New York. McGraw-Hill, 2005.
-
VARIAN, H. Intermediate Microeconomics: A Modern Approach, 5th Ed. W.W. Norton, 1999.
|