|
Vyučující
|
-
Luštická Anna, Mgr.
-
Kosina David, Ing. Ph.D.
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
|
|
Obsah předmětu
|
- Základní pojmy komunikačního procesu - Reklama - Osobní prodej - Podpora prodeje - PR - vztahy s veřejností - Sponzoring - Direct marketing - Komunikační strategie - Nové trendy v marketingových komunikacích
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Marketingové komunikace je termín pro obor zabývající se komunikací komerčních i nekomerčních sdělení na trhu pomocí marketingových komunikačních prostředků. Studující si v předmětu vyzkouší aplikovat metody a nástroje marketingové komunikace na konkrétní případy z praxe a kriticky hodnotit efektivitu různých komunikačních přístupů. V rámci týmového semestrálního projektu zpracují a odprezentují vlastní analýzu a návrh komunikační strategie pro zvolený produkt.
Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.
|
|
Předpoklady
|
Nejsou stanoveny zvláštní předpoklady.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej, Seminární práce
Podmínky zakončení: docházka (max. 2 omluvené absence), vypracování a prezentace týmového projektu, reflexivní esej. Studium probíhá s využitím e-learningového prostředí Moodle. Studenti se do Moodle přihlásí podle návodu na www.kae.cz
|
|
Doporučená literatura
|
-
Foret, M. (2003). Marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
-
Osvaldová, B., & Halada, J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Nakladatelství Libri.
-
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
|